Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, August 31, 2015

SAYA JUAL CAMIRA

Lebih sebulan dah..
Baru nak wat entry kat blog sendiri..

Asalnya aku dah buat tau blog Camira ni..

Tapi tu ler..

Bab2 blog ni dah suam!!!


Kenapa CAMIRA?!!

Punya laa berlambak-lambak produk kecantikkan..
Camira yang aku pilih..

Antara sebab musababnya..

1- Aku tahu sejarah kelahiran Camira ini dari awal dulu. Selepas foundernya kecewa dengan produk yang pada masa itu dia jual, dia ambil keputusan untuk buat produk sendiri. Produk yg dia jual awalnya tu, rupanya ada bahan terlarang. Apa nama produk tu... biarlah rahsia :)

2- R&D Camira bukan sekejap.. SETAHUN!!!! Ikutkan boleh je nak kelam kabut buat produk nih.. Tapi kualiti itu penting

3- Selepas siap.. Camira tidak terus berada di pasaran... Ada trial kit yang belum di pack2 cantik-cantik pun.. telah diedarkan untuk dicuba. Alhamdulillah, tiada yang rosak kulit.. tiada yang menggelupas cam udang.. tiada yang berjerawat sakan.. tiada keracunan.. etc

4- Camira ada Kelulusan KKM

5- Camira sedang dalam proses mendapatkan Sijil Halal. Ikutkan produk2 tidak dimakan ni tak perlu pun Sijil Halal.


Mula-mula nak jual.. Memang rasa susah

1- Aku tak pernah bersungguh pakai produk
2- Aku bukan jenis pedom muka sangat
3- Aku jenis tak kisah kulit muka camne pun..

Rupanya...

Kalau jual produk2 begini..
Soalan pertama yang potential customer ko akan tanya ialah..

KO PAKAI CAMNE? ADA KESAN TAK?
JADI TAK? OKAY TAK?

Kalau diri sendiri tak pakai..
Jangan harap laaa nak dapat jual..

1st set yang aku berjaya jual adalah sehari selepas aku guna Camira...

Masa tu aku jawab apa yang aku rasa je..
Pengalaman 12 jam pakai Camira :)

Setakat pagi tadi okay...
Pakai krim malam sblm tido.. bangun muka tak berminyak..
Serum pun rasa best je.. tegang muka..
Toner senang pakai.. spray je..
Cleanser wangi...
Krim UV rasa ringan pakai kat muka..

Alhamdulillah berjaya jual..
3 hari lepas tu.. 1st customer aku feedback

KAK ZEL, MEMANG BEST LA CAMIRA NI!!!

Lega wei!!!

Maknanya aku tak salah pilih produk...



Evolusi aku bersama Camira..

Sebelum ni kulit muka aku mmg jenis gasang...
Aku tak pernah peduli...
Janji ada kulit muka :)

Tapi lepas seminggu.. kulit dah rasa lembut...
Masuk minggu kedua.. ada jerawat halus... aku teruskan je..
Masuk minggu ketiga.. keempat.. dah okay banyak..
Cuma ada kelupas sikit2...
Minggu kelima..  ada sikit bintat kecil kat dahi.. tp bukan jerawat..

Customer puas hati.. aku lega..

Kalau anda pun berminat nak jadi pengguna Camira
Jangan segan silu contact Kak Zel ye

Whatsapp - 0125865752
IG - ZaliaHezlin_Camira
FB - Zalia Hezlin
Fanpage - Camira Beauty Skin

Emel - zaliahezlin2106@gmail.com


.
.
.

No comments: