Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 5, 2013

Jiwa Kacau edisi SMS



Alaaaaaa....

Alaalalalalalalalallaaaaaaaaaa......

Takde angin.. takde ribut...

Tetiba je!!!

Huwaaaaaaa.....

Terus hilang mood aku nak makan Pizza lagi petang ni...

Tau laaa duit dia..
Suka dia laaa kan nak beli apa pun..
Aku pun beli apa ikut suka aku..

Tapi... tapi.. tapi...

Benda paling mahal aku beli..
Adalah Laptop rege RM2.6K..
Dan Galaxy Tab 10.1  rege RM1.5K...

Harley Davidson ek..
Bape rege dia ek?
Mana lagi mahal dengan Toyota Vios?

Uwaaaaaaa......

Aku telek2 kat mudah.my tadi..
Bodo2 2nd hand dengan paras rupa baru kuar gua pun..
Nak 60K ke atas..

Ni tempah kat Naza Bikes...
Mau 80K-100K...

Uwaaaaaaa.....

Aku tau laa kan laki aku ni penjimat yang hamat...
Kasut keje dia.. tapak dah licin licau pun..
Sanggup tak beli..
Suar keje poket dah berbulu-bulu pun..
Boleh pakai lagi dengan alasan.. belah dalam.. sapa nmpk..

So, mesti laaa dia nak usaha dia berjimat cermat tu berbaloi...

Huwaaaaaaaa.....

Yang lagi penting...

Berkubur laaa hasrat aku nak suh MIJ tukar..

Tora Terbang jadi Viva Forever !!!!

Huhuhuhuhuhuhuu :(
.
.
.

5 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

memang jiwa kacau !

*azni* said...

kalau sy pun jiwa kacau..komen tak membantu ni kak zel.. :)

ibh_sue said...

Bertabahlah. . Tego kang. . duit dia. Hehee. . Marilah menabung jg zel. Heee

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Alang kan Rider... Once Rider is Always Rider...

awek_utara said...

Akk ckp la, hrley davidson lh naik br2 je...kita br4..dh tu xde bumbung, klu ujn, leceh kna bnti memna or pki bju ujn...baik bli mpv...sng jln jauh2..lh bwk mk ayh jln sesama...huhuhu

*itu alasan yg sy bg time husben sibuk nk bli moto besar..huhu