Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, March 10, 2013

Pink!!


Hari ni pergi sekolah dengan penuh moody..
Sebab mami cari botol air tak jumpa..
Jumpa botol air kaler PINK je..
Tu yang dia marah tuh..

Budak ni..
Selain pensel berpuluh2 batang tak tau mana po....
Pembaris tak pernah tak hilang..
Pemadam asyik tak jumpa je..
Buku teks pun dah ada yang hilang..
Botol air ler satu benda yang selalu MIA..

Sejak sekolah ni..
Ada dah kot 6 biji botol air..
Kejap2 tinggal kat sekolah..
Kejap2 tak ingat..
Pecah pun ada..

Semalam.. pi ler kedai RM2 Ria..
Takde laa pulak botol air yang sesuai..
Korek2 almari dapur..
Jumpa laa botol sponge bob pink ni..
Hasya ler punya tuh..

Sampai2 sekolah tadi dia sorok simpan dalam beg..
Nasib baik mami perasan..
Buatnya tumpah..
Tak abih jahanam semua buku dalam beg..

Suh dia pegang..

Ala mami.. nanti kawan2 ejek Kalep bawak botol air pompuan..

Takpe laa.. cakap Kalep pinjam Hasya punya..

Ala.. tak nak... nanti kena ejek..

OK CAMNI, SAPA EJEK.. KALEP CAKAP...
NENEK SAYA GURUBESAR..
NANTI SAYA BAGITAU NENEK..

Baru laaa senyum pi masuk kelas :)

Hehehehe...

Terpaksa guna pakai nama nenek..
Sian lak kalau dia tak bawak botol air..
Hari ni ada PJ...
.
.
.

1 comment:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

ahai, nasib baik nenek orang besar. eh, jangan ditinggal pulak botol adik tu