Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 20, 2013

Semua STRESS!!



November mmg bulan stress kot..
Kalau kat FB tu..
Sana sini status stress..
MakcikRehan sorang je kot..
Buh status SWEET giler :)
Yang lain2 stress medang..

Ada yang stress pasal diet ke bulan bintang..
Aku stress tak?
Jawabnya tak..
Pasal?
Pasal aku tak diet..
So, mana datang stress :))

Ada yang stress pasal cuti sekolah..
Aku stress tak?
Jawabnya.. stress sikit..
Pasal?
Pasal aku hadap budak ni malam & sabtu ahad..
Kan aku kerja...

Ada yang stress pasal boss..
Aku stress tak?
Jawabnya tak..
Pasal?
Pasal kat opis serba kecik tu aku boss :))
Kah Kah Kah!!

Ada yang stress pasal kerja..
Aku stress tak?

OK JUMPA DAH PUNCA AKU STRESS!!

Kerja rupanya..

Apa impak PID pada komuniti?
Relevankan PID pada komuniti?
Bolehkah PID lestari?

PID = PUBLIC PHONE

Setujukah semua dengan persamaan ini..

Public phone semakin dilupakan di zaman serba canggih  ni..
PID pun dah sampai penghujung nyawa..
Lepas ni takde orang nak pakai PID..
Maklum laa semua dah di hujung jari smart phone..

Ye ke?

Tau tak..

Ada ramai orang datang PID..
Bertanyakan soalan..

BAGAIMANA NAK TOP UP HANDPHONE SAYA NI?

Tu yang canggih sangat konon!

Poodah!!
.
.
.