Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 10, 2017

Kepenatan


gambar hiasan semata

Tahun lepas aku kata nak benti keje sangatkan..
Ni dah masuk 2017..
Aku masih tak tau bilakah patut aku benti keje..

Asalnya nak resign sebab Khaleef nak tukar sekolah..
Tup-tup tak mahu pulak..
Jadinya dia masih balik sekolah dengan ibu dia..

Dan tiba-tiba juga..
Mek Cha setuju nak masuk Darjah 1..
Sekolah dia pulak masuk 7.30 pagi.. Balik 4.30 petang..

Kalau tak kerja..
Cam banyak pulak laa masa lapang aku..
7.30 pagi - 4.30 petang takde buat apa...

Takut kang dok makan tido makan tido..

Tapi...
Bila kerja... Penat semacam pulak..
Tau dak BP aku naik dari Sabtu..
Sampai hari ni belum betul2 reda..

Migrain sepanjang masa..
Actifast berpapan dah habis..
Gusi pun tetiba sakit..
Selalunya gusi aku ni wat hal bila aku stress...

Stress apsal tau...
Aku stress kena bangun kul 5.30 pagi..
Siapkan Hasya yang penuh dengan ragam...
Dengan Kalep yg kena push baru bergerak..

Lepas tu pasal kain..
Aku memang mudah murung..
Bila ada kain tak lipat menimbun..

Last aku lipat kain bulan 11 tahun lepas...
Ni dah masuk bulan 1 2017...
Dahsyatkan..

Ni aku siap ambik Cuti Rehat 2 hari..
Semata-mata nak settlekan kain baju..

MIJ tak bising ke kain baju tak lipat?
Hehehe...
Dia... janji baju kerja dia siap sedia dalam almari..
Pakaian luar dalam dia semua ada..
Tak kisahlah 8 gunung pun kain tak lipat...

Nak benti ke tak? Benti ke tak?
Benti tak?

BENTI BENTI BENTI!!!!
.
.
.

No comments: