Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 17, 2012

Big Bad Wolf

Akhirnya berjaya jugak aku jejak kaki kat BBW nih..

Selama ni bukan takmo pi..
Tapi takde sapa nak diajak..
Ni alang2 adik aku nak pi..

I follow...


Sebab pergi office hour..
Kurang laa sesak..
Tapi aku dapat parking kat B3..
Cam nak tanggal lutut naik tangga..
Tak tau laa wujud ke tak lift..

Takpe.. selalunya pergi tempat baru ni excited lebih..
Penat pun.. buat2 tak penat..

Aku ngn adik aku..
Peruntukkan 2 jam sahaja dalam tu..
Maklum laa..
Kami ni bukan datang dari Keramat.. Cheras... Kg Pandan..

Jauh nun dari Tg Malim..

 

Yang atas2 ni buku Khaleef...
Kat dia tak payah banyak-banyak..
Sebab dia bukan minat membaca pun..

Total 4 buku di atas = RM38.00


2 buku di atas lak untuk Papa jamu mata..
Harga = RM11.00 untuk 2 buah..



Ini lak buku Mami..
Cari buku menjahit takde la pulak..
Buku masakan... banyak yang amat..
Cakap je nak chef mana.. semua ada..
Nak2 yang selalu keluar kat AFC tu..
Tebal2 belaka.. rege paling mahal pun dalam RM20-RM30...

O2 Diet tuh..
Aku minat nak baca sebab dietnya jenis membersihkan usus..
Siap dengan resepi-resepinya sekali..

Yang Dummies tu..
Aku tak bukak lagi..
So, tak tau kandungan nyer camne..

Aku beli sebab nak tau benda2 asas tentang kamera ni..
ISO.. Bokeh.. ntah hape2 laa lagi..

Total belian aku = RM33.00



Paling banyak dapat buku..
Adalah Khayla Hasya :)

Memang rambang mata sangat..

Bawak bersabor ngenangkan duit tak berapa ada je..
Maklum ler dah lama takde gaji..
Saja aku pilih pergi sebelum gaji..
Kalau dah gaji.. RANAP!!!

Total belian untuk Hasya = RM47.00


Pada yang nak pergi..
Dinasihatkan bawak cart seperti di atas..
Beg pramugari tu pun boleh bawak jugak..
Kalau tak hazab...

Cam aku tak bawak apa2..
Terpaksa laa pakai kotak yang disediakan di BBW..
Lepas isi cam2 buku.. confirm laa berat..
Buku.. bukan kapas!!

Lepas tu.. masa aku kat buku2 Cookery..
Aku letak laa atas lantai kejap..
Jalan-jalan-jalan..

Last2 aku lupa kat mana aku letak kotak tadi..
Cari-cari tak jumpa jugak..
So, aku syak pekerja BBW tu dah hangkut kemas balik.. :(

Banyak pulak buku Hasya ngn Kalep tak dapat beli...

Masa ambik sekali lagi..
Mood aku dah hilang..

Mula2 tu ada laa 4-5 biji novel citer seram..
Aku kalau English Novel.. suka baca citer horror..
Malas dah nak cari balik..
Aku pun  tak ingat kat mana aku ambik novel2 tu tadi..
Maka, tiada laa tangkapan novel..
Takde rezeki ler tu..

Takpe, next year dah janji dengan adik aku..
Akan repeat lagi sekali BBW nih :)

Yang nak pergi..
BBW ni ada sampai 23 disember 2012..
Lokasi kat sebelah The Mines kat Seri Kembangan nun...
Dari Tg Malim ni jauh laa jugak..
2 jam perjalanan...
.
.
.

No comments: