Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 31, 2012

Tahun Baru 2013


Alhamdulillah...
Masih sihat dan bernafas..

Jujur kata..

Aku takde azam tahun baru pun..

Masih seperti hari-hari biasa..
Hari-hari niat nak turunkan berat..

Secara officialnya..
Cita-cita tahun lepas tidak mencapai sasarannya..
Nak turun 30kg la konon..

Takpe.. bawa ke 2013..

Esok Khaleef ada orientasi sekolah..
Tadi aku suh laa dia ulangkaji serba sedikit..
OK laa...
Boleh laa baca merangkak dia tu..

Debor anak masuk sekolah?

Kurenggg..

Maybe sebab dia masuk sekolah yg nenek dia gurubesar sekolah tu..
So, risau anak 1st day sekolah tu takde laa kuat sangat..
Sekolah Agama pulak..
Sara, sepupu dia ada kat sekolah tu..

Malangnya..

Takde live telecast FB hari pertama Khaleef sekolah nanti..
Sebabnya aku ada interview SPA..
Rasa hati malas nak pergi..
Tapi, aku belum pernah lagi dpt interview SPA..
So, nak pergi la juga dapatkan pengalaman..

Semoga 2013 ni menjadi tahun yang lebih baik dari sebelumnya..
Murah la rezeki aku sekeluarga..
Dikurniakan kesihatan yang baik..
Kuatkan tekad aku nak turun berat...
Berbahagia selalu bersama suami, anak-anak dan keluarga serta kawan-kawan :)
.
.
.

2 comments:

AisNy said...

Amin..... semoga segala impian tercapai....

azlinsafena said...

hi...salam perkenalan dan selamat tahun baru... menarik dan cantik blog u ni.. feel free visit my blog dan follow.. www.azlinsafena.com tq