Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 9, 2016

Khayla Hasya - 5 years old birthday celebration


Kek ni aku tempah pada Anis Choco..
Aku pernah makan choc moist dia..
Memang sedap..
So, aku tempah choc moist juga untuk Hasya..

Rancangannya aku nak tempah cake Frozen ke..
Princess ke.. Doll cake ke..

Jangan harap hokay!!!

Hasya ni selera dia memang beda dengan anak gadis lain..


Dia memang dah cakap awal..
Adik nak kek dinosaur..

So, aku just tempah kek hijau + hiasan..
Then beli dinosaur kecik2 tu..
Dan Hasya hias sendiri kek dia..



Harijadi Hasya sebenarnya bukan semalam..
Birthday dia 6 Januari..
Ada laa sambut kecik2 hari tu..
Yang besar2.. baru semlm sambut..






Semoga Hasya membesar dengan cantik dan bijak..
Baik hati..
Selamat dunia dan akhirat..

Mami, Papa dan Abang sayang Hasya!!






1 comment:

Min Aina Ila Aina said...

Selamat ulangtahun Hasya, mintaklah adik lagi, dapat jadi kakak:)
Bagus mummy sambut 2 kali.