Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, February 17, 2016

Mukolip Sangat....


Ni drama hari-hari..
Dari bangun tido...

Kalep.. mandi cepat...

Pastu dia masuk bilik air..
Senyap je...

Kalep.. mandi... dah 6.40 ni...

Bunyi laa air dia kencing gosok gigi apa bagai..
Pastu senyap balik..

KALEP!! MANDI LAA CEPAT!!!

Lepas tu benda yang sama akan ulang-ulang..

Pakai baju..
Pakai stokin..
Ambik bekal..
Masukkan beg..
Pakai kasut..

Pastu nanti ayat dia..

"MAMI NI PAGI JE NAK MARAH-MARAH!!!!"
.
.
.

2 comments:

Min Aina Ila Aina said...

Dia berangan ke dia main kak? Sofiy pun ala-ala gitu juga bab mandi, kena ingatkan tapi kalau dia tengok muka mak dah hijo tau pulak dia cepat sampai muka dah macam tak mandi je. haha

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Dia suka belek muka kat cermin