Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 5, 2016

Legoland Part 5 - Lego Kingdoms

Dah rasa sembab nak update :))

Nasib baik gambar sumer dah simpan dalam draft..
Kalau tidak mmg smpi part 4 jelah citer Legoland..


Merlin's Challenge


Nampak cam tara papa je kan...
Masa kali pertama depa naik..
Aku tunggu tepi je..

Lepas tu masa kami dok ulang2 naik sementara tgu kul 6 ptg..
Tetiba Hasya ajak aku naik benda ni..
Papa dia pulak ntah ke mana dengan Mukolip..

Terpaksa laaa aku naik juga memandangkan Hasya tak boleh naik sorang..



Laju ni wei...
Aku siap terjerit2 lagi gayat...
Yelah.. Kak Punjel memang penggayat yang amat...
Tu sebab aku tak naik banyak benda..
Wlupun budak legoland tu kata boleh je..




The Dragon

Lepas tu pergi layan The Dragon ni pulak...
Kata laki aku & bebudak ni..
Yang ni paling takut dalam banyak2 benda kat sini..



Aku tengok dari luar pun dah tahu takut...

Sampai kat atas...
Takde orang pun..
Ada kami anak beranak je..

Tak confident lak aku nak lepaskan Hasya..
Tapi budak Legoland tu kata Hasya boleh..
Pastu dia siap paksa aku naik sama..

Kalau yg sebelum ni upah 1k pun aku tak naik..
Yang ni... upah 5k pun belum tentu dik oiiiiii!!!

Dia siap cakap..
Mana menakutkan ni kak..

Aku balas...

AKAK TENGOK DARI BAWAH PUN RASA NAK TERKINCIT!!


Maka naiklah depa 3 beranak...
Sampai-sampai..
Hasya pucat putih muka..
Air hidung meleleh-leleh...

Budak Legoland tu sambung cakap...

BANG.. SEROUND LAGILAH!!

Cepat2 MIJ dan Mukolip keluar dari The Dragon tu..
Hehehehehe...
Takut juga depa berdua nih!!


Dragon's Apprentice


Rupanya berdepan dengan The Dragon tu...
Ada Dragon's Apprentice..
Hat ni litarnya kecik sket & rendah..


Patutnya naik ni dulu laaa... ambik mood!!
Ni terus2 naik yang tinggi punya...


Ingatkan Hasya serik...
Tak rupanya..
Pemberani juga budak ni...



Rendah jekan..
Tapi masih lagi rasa menakutkan bagi aku!!

:D


Lepas habis 2 round...
Mek Cha minta 1 round lagi...
Aku cakap dah ler tu kita main lain pulak..

Apa tau alasan dia nak lagi...

TADI MASA KAT CAMERA TU HASYA PUNYA MUKA BURUK!!

Omo!! Omo!!

Kan setiap penjuru rides ni automatic camera..
Nanti kat bawah boleh laa print gambar kenangan...
Katanya 2 kali lalu..
Dia tak sempat buat muka comel..

So dia nak seround lagi..

Bila turun bawah.. aku pi laa tengok kat photobooth tu...

Sempat ko budak ni face control nak bg nmpk elok..

Huhuhu.. selfie sindrom!!


The Forestmen's Hideout





Yang ni takde apa sangat...
Cam playground biasa je..

Aku bagi jugalah depa main kejap kat sini..
Memandangkan kaki aku dah rasa nak tercabut..

Huhuhuhu!!!
.
.




No comments: