Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 3, 2013

Langkawi Part I - Whittaker's



Dalam banyak-banyak kali aku g Langkawi..
Kali ni baru aku beli coklat ni.
Itu pun selepas tengok Romantika..
Yang Shiela Rusly dengan Jinggo tu..
Ambik coklat jenama ni..
Sampai sebakul..

Kat sana.. kalau Idaman Suri tak jumpa coklat ni..
Kat Emporium Haji Mail banyak..



Yang bar besar ni..
Regenya RM12.90..
Aku ambik 3 jer..

White Rasberry.. Almond Gold... Hokey Pokey..
Satu pun belum rasa lagi :)



Yang kecik-kecik ni...
Aku ambik 6 bungkus..
1 bungkus ada 3 pek..
3 pek = RM25.00..

Aku dah makan semua tu 1-1..
Sedap!!!

Aku rasa dedulu murah lagi..
Rasanya tak smpi RM20.00 pun utk 3 pek..
Skang ni Langkawi pun dah mahal :)



Yang panjang2 ni..
Sebungkus RM6.50..
Ada 3 jenis je..
Pun aku beli semua jenis..
Tapi belum makan lagi..


Nak tau dak..
Coklat2 mahal ni aku baham sorang2 je tau..
Kalep ngn Hasya aku bagi sket je..

Tak elok manjakan bebudak ni dengan coklat mahal..

Hehehehe....

:))

No comments: