Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, May 15, 2014

10 PERKARA YANG ISTERI BENCI TENTANG SUAMI


Jumpa keratan2 artikel ni kat FB..
Terus rasa nak kongsi kat blog..
Dengan harapan MIJ nanti malam baca :))


Bab suami panas baran ni mmg aku benci..
Syukur suami aku jenis sejuk kejung..
Panas baran dia muncul 3-4 tahun sekali..
Itu pun dengan orang lain..

Baru2 ni ada laa hamba Allah ni mengadu..
Suami dia kalau bergaduh je mesti nak letak tangan..
Sikit2 nak tampor..

Mula2 aku ajar dia..
Apsal ko tak tampar je dia balik..
Jawapannya.. takut dari penampar jadi penerajang..

Kalau camtu.. hari2 ko bubuh racun sikit2..
Lama2 mati laa dia!!

Kawan aku cakap.. NAK MAMPUS!!
Kalau tak masuk penjara.. nanti masuk neraka..

HABIS?!! itu tidak.. ini tidak..
Tahan jelah muka ko tu kena sepak..

p/s: sebenarnya maksud aku suh dia tinggalkan laki dia.. malangnya dia tak faham-faham


Syukur Alhamdulillah.. MIJ tidak juga mengongkong..
Kalau setakat nak bawa mak aku kemana-mana..
Nak pi KL ke..
Nak lepak dengan kawan-kawan ke..
Cukup dengan tanya dan beritahu..



Hat ni boleh tahan..
Tapi pasal dah 9 tahun kahwin..
Akak dah pasrah :))


Depan bini comel dia ni.. tak pernah nampak pulak..
Tak tau laa belakang-belakang..

Tapi..
Sebenarnya isteri dia ni yg suka cuci mata tau..

:)



Setakat ini juga tidak..
Sebenarnya.. isteri ni ada naluri yg suami takde..
Kalau suami main kayu tiga..
Naluri tu boleh tahu dengan sendirinya.

Aku ada gak pesan dengan MIJ..
Mana laa tau dia dah bosan ngn bini dia tak kurus-kurus..
Kot-kot la ada... (minta simpang)
Bagitau je jelas-jelas.. tak payah nak sorok2..

Tapi lepas bagitau tu..
Ada laaa natijahnya.. ada laaa perjanjiannya..

Rahsia kami berdua :)


MIJ memang gini orangnya..
Bukan tak sensitif..
Tapi dia tak reti nak tunjuk..

Aku pun takde laa sampai nak benci..
Kata orang..

Alah bisa.. tegal biasa...


Ni best!!

MIJ kat sini takde kawan...
Aku pun takde kawan juga..
Jadi kami memang berkawan dua orang je kat Tg Malim ni :)


Yang ni ikut mood dia..
Ada tahun.. birthday pun dia tak pedulik..
Anniversary pun tak tau..
Hari ibu ke.. Hari kekasih ke..
Sumer boliyau!!

Ada tahun..
Sampai 2-3 kali sambut birthday ai..
Sambut kat rumah.. sambut kat umah mak.. sambut kat kedai makan..

TERIMA KASIH..

Jap nak fikir.. bila kali terakhir diterima kasih...
Takde kot!!!

Hahahaha... takpe.. ai ni jenis pasrah forever!!


Volume suara MIJ... ikut skala 1-10..
Paling kuat 4.. tu habis kuat dah laa..
So, masalah meninggi suara tidak ada :)

Jangan bini dia..
Cakap biasa2 pun..
Dah guna volume 7..
Kalau jerit ke anak..
Siap boleh modified sampai skala 15..


Ini pun tidak setakat ini...
Tapi kalau akhirnya jatuh ke tanah juga..
Maknanya memang mintak nak kena henyak la tuh...

Ohh.. habis dah 10 perkara..
Cemerlang gak laki aku ni rupanya :))

Tapi ada yang ke-11..
Ni aku tambah sendiri..

Hihi :))



Jangan marah bie..

I LOVE YOU 





1 comment:

syarqiah75 said...

hahhahahahahahha....cam sama jerrr...cam serupa jerrr...yg paling serupa antara sume...sama2 x dok kawan,kat kl nih mmg kju kwn ngan abg jer...kawan lain yg kat alam maya jerr...hahaaa...menu nasi lemak jgn di lupa tau :)