Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 5, 2014

Jiwa Kacau Edisi Berlumba di pagi hari

Kisah pagi ini..

Wira hitam rentap dengan Alza putih..
Aku masuk highway.. terus tekan smpi 120km/j
Depan ada Alza dengan kelajuan yang sama..
Aku tekan sampai 130km/j potong sama itu Alza..

Alza tu tambah lagi kelajuan..
Aku pun tekan lagi smpi 140km/j

Sampai exit Lembah Beringin..
Brake sket je..

2-2 kereta menuju ke Plaza Tol dengan kelajuan 100km/j - 110km/j
Aik.. nak rentap smpi ke hujung jalan ke?!!!!

Tol Tg Malim - Tol Lembah Beringin = kurang 5 minit..

Kuar tol pun masih follow aku lagi..|

TAK PUAS HATI KE?!!!

Aku kornar masuk simpang SK LB
Dia pun kornar juga..

Aku bentikan kete turunkan Kalep...
Dia pun ikut benti juga!!

HAMBOIH!!

Kalep kuar kete..
Eh-eh-eh.. anak dia pun kuar kete..

RUPANYA

Misi dan Visi kami berdua adalah sama..

Pukul 7.20 pagi baru masuk Tol Tg Malim..
Berentapan sebab nak kejar gate sekolah tutup 7.35 pagi..

Hehehehehe :)

Balik tu... sama2 singgah kat jambatan padang golf..
Bagi anak2 tgk monyet..

Pastu masuk highway balik hala ke Tg Malim..
Tapi kali ni kami rentap dalam 80km/j - 90km/j je..

:)

5 comments:

aneezjaafar said...

mak ai.. lajunye driving... terbang kalep dlm tu.. intro cite tu okla boleh nak caye.. yg last tu kisah benar jugak k.. hehehe

I want to lose weight said...

:))

pagi ni bangun dah awal pukul 6.00..
tapi dok gitu gini gitu gini..
hilang spender la.. kuku tak potong la..

lansung kul 7.15 pagi baru kuar rumah

Mrs Nazar said...

mak ai..140 tu laju tu... hihihi... gila kentang hati momi... ngesahkan tak mo anak lambat masuk skolah...

ibh_sue said...

Hahahha..aku ingat apa kes la.

I want to lose weight said...

Biasanya.. mmg aku bawa kete camtu pun..

Atas 120km/j.. tapi kalau takde anak2 dalam kereta.. cam pergi kursus ke..

Kalau depa ada.. 80km/j paling laju :)

Tapi hari ni desperado!