Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, December 31, 2014

Good Bye 2014.. Welcome 2015...



2014....
Macam-macam hal jadi..
Bukan setakat pada negara..
Kehidupan aku pun tak bermula dengan baik 2014..

Tapikan...

Ntah camne...
Malam ni aku dah lupa apa keperitan tahun 2014 ni..
Yang aku ingat...
Salah satunya pasal duit..
6 bulan pertama tu ada je masalah muncul..

Lepas tu ada sekali aku sakit sampai 2 minggu..
Tak pernah2 sakit lama camtu..


Namun..
Perkara-perkara happy ada juga aku ingat..

Paling happy..
Akhirnya kami dapat beli kereta baru...
Wpun hanya Saga SV..
Alhamdulillah...

Untuk 2015 juga..
Kontrak kerja aku bersambung tanpa jerih perih..
Tanpa drama...

Azam-azam 2014 pun aku dah tak ingat..
Tak ingat tu maknanya tak terlaksana ler..
Kurus dah pasti TIDAK...
Kaya... Alhamdulillah wpun tak kaya.. tapi agak lancar..
Belajar menjahit.. TIDAK JUGA...


Azam 2015?!!

Sebab hujung tahun ni macam2 hal sedih berlaku..
Gangguan emosi menyebabkan takde apa yang nak diazamkan..
Tak rasa pun macam 2014 tu dah habis..

Apa pun..
Aku harap tahun 2015 auranya lebih baik dari 2014..
Semoga semua kita dirahmati dan dilindungi oleh Nya..
.
.
.

1 comment:

Min Aina Ila Aina said...

Samalah Kak Zel, tahun 2014 memang tahun gelap. Mudah2an 2015 lebih bercahaya. Sungguh laa..rasanya macam baru je baca entri akak tahun baru 2014. Tau-tau dah 2015. Cepat sungguh masa berlalu.