Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 30, 2014

Kejutan sebaik sahaja balik dari Betnam




Destinasi setiap kali Oktober menjelang..
Kali ni aku bawa geng2 mak aku pulak..
Termasuk la mak aku juga..

Tapi itu tak penting..

Yang penting..

Aku baru tau blog MR dah UP balik..
Siap nak ada Penulis Jemputan..

Aku belum habis baca lagi..
Kali ini dia kembali dengan gaya penulisan yang menyegarkan...
Yang boleh buat Cikgu BM tersohor cam Hajah Norlia..
Akan scroll up.. scroll down tab 3 dia..
Nak kasi hadam maksud2 perkataan adaptasi dari mforum.cari.com.my

Hah.. gitu!! :))




Ni aku update blog jam 7.30 malam..
Percaya atau tidak..
Beg aku balik betnam..
Dok park depan pintu dari pukul 7.30 mlm semalam aku sampai..
Maknanya dah 24 jam tak bergerak..

Penat tu takde laa sangat..
Tapi mengantuk terlalu..
Hari ni ambik EL sempena nak tido saja dari pagi smpi petang..

Kali ni aku banyak beli barang untuk diri sendiri juga..
Kalau yang lepas2..
Lepas tolak barang orang..
Last2 tinggal aku jubah 2 pasang..
Tudung selai.. beg 1..

Aku kumpul dari Mei hari tu..
RM1.5K untuk aku habiskan..
Sebab rasa-rasa cam tak mau balik Saigon dah next year..

Tapi tukar fikiran dah..
Maybe kembali semula next year bersama MR..
Tengah tunggu detik dan tiket yang sesuai..

Sapa nak follow.. jom..
Aku boleh belikan tiket & uruskan hotel apa bagai..
Tapi ada service charge ler sket..
Kalau nak jimat.. uruskan je sndr..
Nanti kat sana aku tunjuk jalan apa bagai..
Korang boleh jalan2 sendiri :)

.
.
.


No comments: