Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, September 24, 2014

Bayou Lagoon Resort Melaka - Part I












Ni holiday free...
Memula tak plan pun nak bawa bebudak ni..
Tetiba dapat pulak bilik sorang..
Maka... Hajah Norlia jadi pengasuh..
Dapat laaa bawa budak2 ni..

Pasal hotel & theme park ni..
Nanti aku buat entry lain..

Anak-anak aku mmg happy..
Sekejap-sekejap je duk bilik..
Banyaknya masa habis kat theme park..
Balik bilik tido & rehat kejap..
Pastu turun balik..

Lagi best nyer..
Tempat bersidang aku dengan pegawai2 PID..
Sebelah je..
So, boleh laa aku selalu-selalu jenguk depa..

Boleh tahan laaa tempat ni..
Bilik luas..
Taman tema ni walaupun takde life guard..
Tapi tak berapa bahaya untuk budak-budak..
Takde yang dalam sangat..
So, takde laa risau sangat Kalep main jauh-jauh..
.
.
.

3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

seronok tgk ayeep & aca ....tingginya zel anak buah ko yg pompuan tu....dulu comei jerk....

Min Aina Ila Aina said...

Kak, malam tadi saya mimpi Hasya dan adik dia (girl) main hujan kat satu petrol station.Ingat nak kabo di fb rasa macam interfrem pulak.hihi.

Akak dah banyak ke hotel sana sini situ, tak pernah ke ada pengalaman mistik?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Tak pernah pulak..

Ada satu kali tu bebudak PID ni kursus kat hotel yang giler menyeramkan..

Tapi nasib baik time tu akak cuti bersalin..

Tak salah.. hotel Dato' K laki Siti tu.. yg kat KL