Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 9, 2014

Busy Bee...



Minggu depan meeting bersama SUB..
Lama dah tau.. dari bulan Jun..
Tapi masa tu rasa cam lama lagi..
Minggu lepas pun aku masih rasa cam lama lagi..

Minggu ni baru terasa kehangatannya..
Serabut perut wei!!

Dah ler.. minggu lepas dah ada Zon lain yang meeting..
Cam2 cerita laa kami dengar..
Lagi tambah rama-rama dalam perut ler..



Sian anak buah aku wei..
Cam2 benda aku gesa depa..
Yelah..
Aku kan mak buah..
Kalau anak buah tak provide data..
Camne aku nak teruskan keje aku pulak..

Pasalnya keje PID ni lain sket..
Anak buah tak duduk sama dengan mak buah..
Jadi apa2 hal mmg kena emel..
Arahan kena buh kat facebook untuk fast response..

Harap2 anak buah aku tak geram laa dengan aku..

Arahan pun asyik bertukar-tukar..
Kejap gini.. Kejap gitu..
Harap depa faham ler..



Korang sumer tau dak..
Makcik Rehan yang tersohor tu..
Dulu adalah anak buah aku jugak...

Can not imejin..
Bagaimanakah dia carutkan aku kalau kala ini dia masih bersama PID :))

Apa-apa pun...
Buat semua anak-anak buah aku walau di mana berada..
Mak buah pun adalah...

SAYA YANG MENURUT PERINTAH!!
.
.
.

No comments: