Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 16, 2016

Menyusuri Banda Acheh Part 7 - Soto Sate Matang



Memang penuh kedai ni..
Maybe kat Acheh ni..
Kedai Yakin Rasa ni paling sedap kot satenya..


Rasa sate sama..
Rasa kuah pun sama..
Lagi sedap yang kat Malaysia..

Tapi cara makannya lain..
Sate ni jadi lauk pulak..
Sate pun ada satu daging sahaja..
Ada nasi + sup lemak lembu..

Anak aku 2-2 tak mau makan..
Depa ni bukan boleh tengok benda pelik..

Terpaksa laa pergi KFC Banda Acheh :)


Ayam depa takde pilihan..
Semua hot & spicy sahaja..
Rasa sama je..

Yang berbungkus tu bukan burger..
Nasi putih biasa tu..
KFC depa mmg ada nasi..


Air dia special sket..
Isi sama je air Pepsi..
Tapi cara bungkus bawa balik tu..
Confirm tak tumpah merata..
Kemain ikat lagi..
Sampai aku nak bukak pun susah :)
.
.
.

No comments: