Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 20, 2009

Bila kat Mambang...

Ni ler nyawa bila dok Mambang Diawan.. dengan TV saiz 14 inci, no astro, no dvd, no radio, mmg aku gagahkan jugak usung laptop ni naik keretapi. Tapi.. tapi.. tapi... sebab kat sana bosan, asal aku on je laptop ni mula laa anak aku nak tekan itu tekan ini. Padahal kalau kat umah Tg Malim ni dia tak heran pun. Kena lak kat sana takde meja tinggi. Kadang2 terpaksa letak laptop ni kat kabinet dapur and tenet sambil berdiri sbb nak ngelakkan budak Ahmad ni mengacau.
.
.
.

No comments: