Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 5, 2009

Heritage Hotel Ipoh

Malam before Christmast kami menginap di Hotel Heritage Ipoh atas tajaan FIL aku tersayang.. TQ.. TQ.. tau jelah malam Christmast mmg padat sendat hotel. Mula-mula cadang nak tido kat Hotel Kerajaan Langit je.. tapi memandangkan nnt kami sekeluarga konpem lambat bangun tido, so lepas majlis akad nikah, aku gegas balik semula ambik papa Khaleef.

On d way tu sempat taw singgah KFC - Idamanku Selalu. Mula-mula tu ada hati nak makan pizza hut. Tapi memandangkan time tu dah kul 9 lebey.. tau jelah pizza ni masak lambat, so KFC laa pilihan paling tepat.

Namun kelazatan KFC tu sebentar cuma. Selepas makan KFC berkawankan air milo ais, batuk kronik aku mula menyerang. Aku pun masuk dalam toilet g kat sink ala2 nak batuk kuat sket nak ludah kahak. Batuk punya batuk.. BLUARPPPPPP... sebeban KFC + kek Secret Recipe aku TERMUNTAHKAN dalam sinki bilik hotel... Uwaaaaaa !!!! terperanjat aku sbb aku tak cadang pun nak muntahkan apa2 selain kahak.

Tersumbat ko sinki tu. Esoknya laki aku bising pasal sink tersumbat, aku wat diam je.. dalam kete baru aku story the morning glory what happen to that sink. Laki aku mula laa membebel dengan bebelan yg pedih telinga. Bukan pasal sink tu.. sink tu ada haku kesah !! bukan sink umah aku pun.

Laki aku membebel pasal kedegilan dan keengganan aku membuat rawatan susulan berkenaan batuk kronik aku ni. Dari sebulan ke sebulan ke sebulan dok tempoh nak p wat medical check-up. Alasan aku apa taw... "tak rela Dr tu cek bahagian dada i tau.." hehehe alasan keji.


Pengantin lama..

Hehehehe.. aku boleh peluk kedua-dua insan tersayang ni sekaligus tau. Maklum ler laki aku tu cute-cute je orangnya.



Mamat tecit ni kalau suh pose utk snap picture.. cam2 memek muka dia leh buat.

YB Izman tengah khusyuk tgk TV.. time ni dia tak tau lagi kena jadi pengapit pengantin.
.
.

No comments: