Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 17, 2009

Bukan Salah Aku !!!!


Ni ler rupa air-cond brand York yang telah menyebabkan aku 1/2 day keje selama 2 hari berturut-turut. Ia telah "mensaunakan aku" - cth kata kerja tak transitif hokay !! Masuk je kul 1.00 tgh mula laa aku ala2 kucing beranak duduk dalam ofis. Bukan setakat ketiak berpeluh lagi.. dah masuk tahap berlendir dah...

Oleh itu aku berkeputusan untuk balik awal selama 2 hari ini. Smpi umah, buka baju pasang kipas kuat2 & tido. Harap2 takde laa pulak papparazi curi snap gambor & sebarkan melalui MMS. Lagipun aku bukan YB Pakatan Rakyat hokay.. oo sentuh bab YB ni.. apa kehal yob ko tido boleng2 camtu. Air-cond rumah rosak jugak ke.. takkan nak baiki air-cond peribadi pun nak pakai L.O kot.

Makanya bukan salah aku tau, walaupun aku rasa bersalah balik cepat. Selalu cepat jugak tapi dalam ala-ala kul 4 petang baru balik. Itu pun sbb aku tak ambik rehat lunch sejam tu. Atas sebab itu aku pun balik keje awal sejam ler.

Mulai esok, walau apa alasan pun aku harus jugak stay kat opis smpi pukul 6.00 petang. Uwaaaa ngeri !!!! semgu lak tu. Time2 camni laa pun asst aku nak p exam. Cuaca panas ditambah lak ngn balikan pemanasan bumi oleh tar dan batu2 sekeliling opis aku, cukup wat aku sengsara.

Tapi pikir2 balik, baru panas takat tu dah membebel tahap naga. At least aku ada gak opis berkipas laju wpun econ rosak. Pada orang yg menjaja goreng pisang tengah2 panas... ngn haba minyak goreng tu lagi... Satu lagi, api neraka lagi panassssssss !!! seram & insap aku.
.
.

No comments: