Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, February 28, 2009

Saat Yang Bahagia

SAAT YANG BAHAGIA.. DATANG SEKEJAP SAJA... (lagu p.ramlee ni pd sapa yg taratau)

Hehehe, meh nak citer apa yang bahagia sangat tu. Seperti biasa ler, selang semgu.. aku mesti bawak Khaleef pi duduk kat umah Papa dia kat Kerajaan Langit untuk 2-3 hari. Termasuklah mgu ini. Spt biasa jugak kitaorg akan naik keretapi shuttle pukul 7.11 malam.

Smpi Kampar dalam jam 8.20 malam. Kali ni tak sempat papa sampai.. keretapi dah sampai dulu. Hampir putus laa nyawa aku memanjat tangga dengan beg hampir 6kg disandang pastu 4kg lagi pegang kat tangan.. pastu anak aku 13kg aku pegang ngn tangan satu lagi.

Elok abih aku mendaki tangga.. laki aku pun smpi.. apsal tak sampai sebelum aku panjat tangga tadi.. huhuhuhuhu..

Masuk je dalam kete, Khaleef terus bising "GI CHIKO.. NAK CHIKO" maknanya dia nak seperti biasa laa.. turun je keretapi nak pi Tesco Kampar. Bawak laa dia pi memandangkan malam masih muda. Turun je kereta.. aku tanya laki aku "Abg rasa ayang ada perubahan tak?"

Sekali... laki aku tanpa membuang masa terus jawab "Ada laa papa nmpk cam kecik sket". Tepuk.. tepuk.. tepuk... (ala2 little einstein). Ya tuan-tuan dan puan-puan.. selepas hilang 14kg, ikutkan takde sapa pun perasan badan aku cam dah kecik 0.35 inci. Bila laki sendiri yg perasan dulu.. bahagia siottt !!!



Untuk mereward diri aku sndr.. yup, mesti ada reward !!!! sbb Tesco tu tkde Secret Recipe, aku terpaksa berpuas hati dengan kek King's Confectionery. Ops.. bukan satu slice ye.. apa kellas aku makan sepotong.. 3 slices... Coffee Cheese Cake, Tiramisu & American Choc. Oklah tukan.. pada aku reward 3 biji kek sekaligus. (hehehe nak bagi alasan ler tu). Rege pukul rata RM4 satu sebab time tu dah pukul 9.30 malam, kedai nak tutup.



Datang sekejap saja ?!!!!! hehehe bukan laki aku tarik balik compliment ittew tau.. dia rela je tgk aku beli cake tu. Yang sekejap tu... sekelip mata je aku baham kek-kek tu terus abih sumer. Mmmmm lazat u ols..
.
.
.


No comments: