Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, February 19, 2009

Malam Jemahat Yang Boring...

Bosannya malam ni... sebab....

1- Bukan sebab laki aku takde.. laki aku ada je.. kul 7.00 mlm tadi dah smpi umah. Tapi dia sibuk layan assg dia.. nasib baik ler aku teringat tadi nak bawak balik wireless modem, boleh gak ler aku bertenet dengan laptop smtr laki aku guna PC.

2- Takde benda nak makan.. juga salah !! hari ni banyak benda aku makan. Bermula dengan sarapan roti bakar mentega dan gula. Di sambung dengan gado-gado ayam yang berkawan dengan teh o ais lebey. Pastu sebelum balik keje, aku sempat makan nasi ayam. Smpi umah PIL aku lak kasi mee goreng. Banyak benda tul aku makan hari ni.

3- PMS - juga tidak !!!

4- Khaleef - ni pun satu hal penyumbang keboringan aku.. klu hari dia nakal mmg aku boring. Aku boring nak menjerit marah2 dia.

5- TV - hari khamis mmg bosan. Elok TV free, TV asteruk sumer takde citer kecuali sinetron kesayangan aku - INTAN



6- Bunuh setan - takde mooh argh !!!

Sebab apa aku bosan ni ek.. aku bosan sebab.. sebab... sebab... ada laa sebabnya.
.
.
.

No comments: