Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, February 15, 2009

Teluk Batik - Retreat PID

RETREAT !!!! aku pun mula2 tak paham apa maksud retreat ni. Pada pahaman aku cam benda yg dah sakit then Retreat. Cam perkataan TREATMENT. Pada hemat aku laa... betul laa tu. Camtu laa lebih kurang intipati kursus kali ni. Setelah berkhidmat selama lebih kurang 5 tahun lebih, baru laa merasa retreat ni...

Kesimpulannya dari retreat ni:

~ kemungkinan PID akan berakhir pada Disember 2010. Maknanya ada dalam 1 tahun lebih lagi untuk aku kumpul duit banyak-banyak. (boleh ke tewwwww)

~ fail meja & SOP - setelah hampir 6 tahun berkhidmat, baru nak wat fail meja. Agak lawak antarabangsa di situ. Boleh di andaikan, ala2 dah nak tamat perkhidmatan baru nak tau apa tugas sebenarnya.

~ KUS - hahahaha, yang ni aku takmo masuk campur sbb depa pun tak masukkan aku dalam hal-hal parti campuran ini. Apa pun, aku sangat menyokong Pakatan Anti-KUS. Sebab aku pun sangat-sangat merasakan KUS ni tak boleh jadi major core business PID. Lari tajuk lebih kurang laa. Tapi, kalau setakat dipanggil Kelab Usahawan and drop the So.. SIAL part, mgkn ada relevannya dengan PID.

~ Audit - bulan SEPT.. uwaaaa, m
atilah mek.. dah ler serba serbi back-dated hokay.

~ Apa pun aku suka banget deh boss baru dari kementerian. Rasa cam lebih memahami jiwa PID ni, walaupun setiap soalan yang dilontarkan dia dah ada jawapan. I likeeeeee.. tak payah susah2 nak dipikirinkan...

Apa-apa pun, selagi terdaya jiwa rasa aku ni bersama PID.. aku akan teruskan. Aku akan terus membudayakan penggunaan Internet dan PC untuk komuniti setempat dan komuniti berhampiran. PID Chaiyok !!!!!!

ni ler rupa opis aku - Pusat Internet Desa Tg Malim
.
.

No comments: