Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 24, 2009

My Status

Keadaan semasa aku skang adalah seperti ular sawa yang lepas telan seorang yang berberatkan 80kg. Kenyang giler ngkooooo

Seharian ni tak makan sebab sangat-sangat busy. Mai2 PID, tgk 4 biji PC tak leh pakai. Dok hang medang. So, kena laa aku format balik satu persatu. Pastu tepat kul 1.. desup p kl ambik stok baru BROOCHBIZZ. Pastu smpi Tg Malim, terus pi balik PID snap gambor and load terus dalam blog. Sebab dah hampir sangat nak gaji ni. Time2 genting ni laa orang ramai suka perabih duit gaji.

Mula2 ada gak in law aku pelawa makan.. tapi ala2 shy2 cat gitu. Takpe laa, makan kat umah. Sampai je umah.. terus masak nasi 1 pot, panaskan tomyam semalam yg masih berbaki 1/2 periuk. Tapi, mana nak cukupkan.. aku kan tengah dalam nafsu memuncak. Pecah 2 biji telur wat telur dadar. Baru ada mammm makan ngn tomyam pedas.

Periuk nasik "TEK" je.. aku terus senduk.. takde tunggu2 kering lagi dah.. lembik pun lembik laaaa.. janji segera !!! Lalu makan la aku sorang2 smtr Khaleef aku bagi biskut sepiring. Kami makan anak-beranak sambil tgk Mickey Mouse Club House.. + apple juice. Heaven betul. Kalau laa laki aku ada time ni.. ntah-ntah dia cakap "Abg rasa kita berpisah sementara untuk muhasabah diri masing-masing".. Hua hua hua....

Oleh itu, setelah men"setel"kan sumer benda.. aku mengambil jalan selamat dengan bertenet. Kalau tak konpem hanyut punya bantai tido plak lepas makan.

Ni laa yang membuktikan teori bahawa kalau diet jgn laa sekali2 cuba tak makan seharian. Nanti bila tiba time malam, makanan yg di makan ala2 nak cover untuk 10 hari yg akan datang. Makan laa secara berhemah di setiap waktu makan hokay.. Tentang diri aku ini.. mmmmm ADA HAKU KESAH !!!!!



1 comment:

adha said...

zel,
cemana ko nye diet? da ilang diterbangkan angin ker? hehehe