Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, February 20, 2009

Tiba-tiba Teringin....

Tomyam ni aku masak 2 minggu sudah kot. Ala2 pedas pahit sikit. Laki aku mmg tak layan mende-mende pedas ni. Takpe, aku suka.. so that aku leh perabih sorang-sorang.

Hari ni bangun tido je mulut rasa pahit & teringin sesangat nak makan tomyam sayur & udang. Masalahnya, aku tak dapat inspirasi lagi nak masak tengah hari ni.

Penat ngn keje umah.. membasuh smpi 3 kali mesin. Menyapu.. mengemop... kemas2... kang baju kat penyidai dah kering dah lipat pulak... huhuhuh BENCI GILOS LIPAT KAIN !!!!! al-maklum laa laki aku nak balik hari ni.


Takde sapa2 ke masak tomyam hari ni. Call ler aku jemput datang makan.. hehehe boleh gittew ?

No comments: