Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, April 3, 2013

Masa yang ditunggu-tunggu dah tiba... MARI MENGUNDI!!


Cakap banyak tak guna..
Taip bebanyak pun tak guna..
Gebang 10 hari 10 malam pun tak guna..

SEMUA TAK GUNA..
KALAU ANDA TIDAK PERGI MENGUNDI :)

  

Undi anda adalah RAHSIA..
Tapi ada jugak orangkan..
Cakap gini gitu.. Sokong gini gitu..
Tapi sebenarnya dia pangkah benda lain..

BIAR DIA..

Jangan marah sebab itu adalah HAK DIA..
Sekurang-kurangnya dia pergi mengundi..



Kalau setakat beratur panjang-panjang..
Pastu nak buat keje bodoh camni..
Baik tak payah pergi mengundi..

Undi rosak ni selalunya disengajakan..
Bangga sangat laa buat undi rosak ni..
Padahal nilah keje paling bangang sekali..

Kalau tak suka semua calon..
Dok umah diam2 tak payah pi mengundi..
Tak menyusahkan orang yang kira undi..
Tak menyusahkan diri pergi pusat mengundi..



:)

Kak Zel ni.. jenis mengundi tengok calon..
Tak tengok bulan bintang.. dacing roket apa semua tu..

Setakat ni kalau YB wakil rakyat undi yang sama je tetiap kali pun..
Sebab tahu YB yang dipilih boleh buat keje..
Tunaikan janji pada rakyat..
Prihatin masalah penduduk..

Parlimen.. belum tahu lagi..
Tengok nanti kang sapa masuk calon..

Apa-apa pun..

SELAMAT MENGUNDI..
BUAT PILIHAN BIJAK..

Peace to all :)
.
.
.

1 comment:

ibh_sue said...

Haku ngundi kali ke dua tahun ni..Ngundi asing2 dengan cik somi. Dia di Perlis aku di selangor..huhuuuu