Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 26, 2014

Marine Essence part II

Adoyai.. berchenta tul dengan line internet rumah aku ni..
Kalau tahun2 sebelum ni.. aku hanya mendengar rintihan MR..
Kali ni aku lak merasa..
Sebab line kaput gile2 punya..
Terlewat aku nak review sabun ME ni..


Hari tu aku dah reviewkan..
Kali ni aku review lagi..
Bukan sebab aku dapat sabun ni FREE :))

Kali pertama hari tu mmg laa tokei bagi free..
Tapi kali kedua aku dah jadi PEMBELI!!

Pasalnya..

Sabun ni memang BEST!!


Ni antara masalah2 yang telah boleh diatasi..

La ni korang tengoklah pada diri sendiri..
Kot2 ada masalah2 seperti di atas..
Kalau ada.. dan nakkan yg hitam menjadi putih..
Boleh la hubungi tokei sabun ni untuk melanggan..


Sabun ni hangat gile di pasaran..
Selalu je takde stok..
Tapi tokei kata kali ni stok dia ada banyak..


Kalau beli sebiji.. RM40 seketui tanpa postage..

La ni ada promotion..

Beli 3 ketul (sekotak) dapat harga RM105 termasuk Pos Laju..
Pastu ada MYSTERY GIFT!!

MENARIK WEI!!! MENARIK!!!



Kalau korang takde masalah kehitaman sekali pun..
Sabun ni banyak lagi kegunaan lain..
Selain tu bau dia wangi lekat hokay..

Buih dia licin je..
So, kulit pun akan lembut licin gitu..

Oleh itu.. yang berminat nak pakai.. atau pun minat nak jual..
Boleh contact tokei besar sabun ME ni..

Facebook - Nurazmiah Azri
Fan Page - Nurazshoppe
Instagram - @nuraz_azri
Phone - 019-2316982 (whatapps & sms)

.
.
.

No comments: