Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 17, 2014

Akhirnya.... selepas 3 tahun 6 bulan...






Kali ni betul2 berjaya bentikan Hasya BF..
Dah masuk minggu ke-2..
Lega jugak.. tapi kadang2 rindu nak dia BF..
Rindu dia yang mengendeng kat mami tiap kali balik keje..
Rindu dia yang meraba-raba dalam gelap cari nyet..
Rindu tangan dia yang dok mencubit nyet sebelah lagi time BF..

Wpun dah benti BF..
Dia masih tak kuat menyusu botol..
Kadang2 kalau hari cuti..
Sehari sebotol je..

Makan la jadi kuat sket..
Sebelum tido kena suap dia nasi dulu..
.
.
.

2 comments:

Mummy said...

kalo rindu kak....ubatnya senang jer...bg ler hasya ada adik...heheh

I want to lose weight said...

:)) baru je nak regang2 badan