Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 22, 2014

Restoran Mohd Chan Abudllah, Bukit Beruntung

Mak ngn adik aku nak belanja makan..
Jadi.. wpun penat gotong royong..
Jangan laaa ditolak makan free..

Pilihan mak aku..
Restoran Mohd Chan Abdullah Bukit Beruntung..
Dari Tg Malim..
Lebih kurang 40 minit nak sampai sini..


Hidangan pertama yang aku pilih..
Dim Sum..
Sedap laa juga..
Aku pun tak tau apa ramuan dim sum ni..
Rasa cam ikan ada.. cam telur masin ada..

Harga RM7.80 untuk 6 biji..


Ikan siakap sweet & sour..
Biasa-biasa je..
Takde laa sedap sangat...
Takde laa tak sedap..

Harga Rm42.00 seekor


Ayam balut daun pandan..
Yang ni aku suka..
Bau pun sedap..
Rasa pun best..

Harga RM12.00 untuk 10 ketul


Butter Prawn ni pun ok juga..
Dengan bumbu yang setimbun..
Udang pun besar2... cuma lupa nak kira bape ekor :)

Harga RM... lupa dah..
Tapi puluh2 gak le..


Pastu ada sup sayur..kailan ikan masin..
Nasi 9 pinggan + 1 mangkuk tambah..
Air pelbagai..

TOTAL = RM153.00

Kalau nak tengok apa menu yang ada lagi..
Boleh layari laman web restoran ni..

http://www.mohdchan.com.my/v3/#home
.
.
.

No comments: