Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 10, 2014

Ditimpa tangga lagi...



Nasib kurang ong di tahun 2014 ni..
Malam tadi balik dari KL..
Bancuh Kopi P3 satu mug..
Nak bubuh ais..
Sekali tgk ais sumer mencair..
Igtkan salah tutup pintu..
Tutup semula..

Lepas 1 jam..
Pi jengah balik..
Masih lagi cair..
Rasa angin.. cam dah kuar angin kipas je..
Tak dingin..

Pi on off switch.. kot2 laa kan api tak sampai ke hape..
Masih sama gak..
Tido la dengan hati rawan tapi masih berharap..

Bangun kul 6 pagi..
Terus terpa peti ais..
Keadaan makin memburuk..
Angin pun dah takde.. senyap je..

Peti ais ni baru tau..
Lagi 2 hari, baru genap 6 bulan..
Takkan aku nak angkar lempor kat Sg Bernam tu?!!!

Takpe laa MIJ cakap..
Peti ais ni under warranty..

Sekali tu dia tegur..
Apsal aircond cam tak sejuk je..
Aku igtkan Hasya ada main remote aircond..
Tgk suhu setting 16 darjah celcius...
Lansung tak sejuk..

Adoi.. adoi.. adoi...
Rasa cam baru sangat servis..
Takkan dah nak diservis lak sekali lagi..

Paling hiba sekali..
Malam tadi dah survey2 handbag raya..
Kan beg jurulatih tengah factory sale untuk 2 hari..
Beriya-iya dah aku memilih tau..
Pasalnya MIJ cakap tkpe dia bagi deposit 50%..
Aku dah happy cam nak lompat smpi siling..

Sekali pagi tadi..

Dia meninggalkan aku untuk ke tempat keje..
Dengan ucapan...

DULUKAN MANA PENTING...

Dalam 3 tu.. aku rasa handbag paling penting...
Boleh ke dia balik keje kang..
Akak bertegas yang handbag lebih penting!!

Hati akak bertambah rawan.. rawan... rawan...
Harap2 tak sawan...
.
.
.

No comments: