Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 25, 2014

Jiwa Kacau - Simpang dan Signal


Patutnya awal lagi aku nak komen pasal ni..
Dah masuk gambar..
Pastu lupa la pulak...

SIMPANG DAN SIGNAL!!

Duduk Tg Malim ni.. mmg penuh simpang yang kena bagi signal..
Nak2 kat jalan keluar sekolah Tamil..
Memang kejadian nak masuk simpang tak bagi signal..
Nak kuar simpang tak signal mana arah..
Akan mengundang kemarahan...
Nak2 kalau jam dah dekat 9.00 pagi..
Sedangkan aku masih lagi di simpang dan bukan di pejabat..

Memang menyumpah seranah gak kadang2..
Paling sopan.. tahap 1..

HEI BODOH!! HEI GILA!! HEI MALAUN!!!
KO TAK RETI KE NAK PASANG SIGNAL?!!!

Tapi kadang2 meningkat sket cercaan aku..
Cercaan tahap 2

HEI IBLIS!!! HEI SETAN JAHANAM!! HEI BERUK JADIAN!!

Ada tahap 3..

HEI ****!! HEI ******!! HEI ****!! HEI *******!!!

Apa dia? Biar laa aku sorang yang tahu :))

Hajah Norlia selalu marah kat aku..
Dia suh aku sebut benda yang elok-elok..
Aku cuba juga amalkan..
Tapi kadang2 terlepas juga..

Tapi itu part aku mencerca..
Ada gak hari2..
Aku pun lupa pasang signal..

Jangan kata korang lansung tak pernah!!
Mesti ada juga terlupa...
Time tu.. silalah mencerca diri sendiri..
Mampu?!!!

:))
.
.
.

No comments: