Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 4, 2011

Berhati-hati dengan FERI LANGKAWI


Ni kisah benar tau..
Bukan direka-reka..

Kali nikan kami pergi secara Rombongan Cik Kiah ke Langkawi..
So, mmg banyak la barang2..
Untuk memudahkan, upah laa org untuk bawa barang naik dan turun feri..
Selalunya... kalau dah upah orang ni..
Barang2 akan diletakkan di belakang feri..
Kawasan luar pintu feri..
Maknanya orang biasa tak boleh laa nak pergi situ..
Sebab bila feri berjalan, pintu tu akan dikunci dari luar..

Kali ni..

Banyak coklat Fererro Rocher HILANG!!!!

Mak aku pun kehilangan..
Cikgu sekolah dia pun hilang..

Yang tak hilang coklat..
Aku jer..
Sebab aku tak beli Ferrero Rocher :))

Rasa-rasa cam pekerja feri tu yang ambik..
Sbb pintu luar tu mmg kunci bila feri jalan..
Kalau penumpang feri..
Sempat ke masa ambik beg tu dia nak selongkar satu2 beg cari coklat..
Ni kes selongkar beg tau..
Bukan selongkar beg plastik ke hape..

Oleh itu, kalau pi langkawi..
Simpan coklat dalam beg.. pastu mangga beg..
Tak pun bawak je ke tempat duduk..
.
.
.

3 comments:

POSH76 said...

tak pernah dgr....tp kalu betul amiklaaaa kembong perut makan mende curik!!

I want to lose weight said...

mungkin terkena feri yg ada pekerja panjang tangan.. tapi coklat FR jer tau.. coklat2 lain tak usik

kakngah said...

kau memang bijak mengambil langkah tdk membeli FR
kehkehkeh!!!