Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, October 19, 2011

Hari ini ada lawatan


Lama tau PID ni sunyi tanpa pelawat..
Sat lagi ada yg nak mai..
Tapi seorang jer..
So, tiada jamuan ringan..
Hanya air mineral botol kecik sbg hidangan :)

Lawatan hari ni tak tau lagi apa motif..
Aku pun tak peduli apa kes..
Kalau di countdown..
Ada lebih kurang 70 hari je lagi aku bertugas kat sini..
So, apa nak jadi.. jadi laaaaaaaa...

Pejabat aku ni skang mmg dah cam rumah puaka tau..
Sunyi sepi jer..
PC dari 12 ketui..
Dah tinggal 2 ketui..
Tu pun hazab tahap petala ke lapan..
Guna kejap sangkut.. guna kejap nak restart...
Kalau orang gile guna pun..
Dia pun naik fed-up..

Kefedapan aku tak yah cakap laa..
Asal nak mengajar je terus hangin masuk kepala..
Sian anak murid tu..
Dia sungguh2 nak belajar..
Siap bayar RM50.00..
Tapi servis yg diterima hampagas..

Yg mana betul2 bersungguh tu..
Aku suggest jer pi kat musuh ketat PID..
Takpe laa.. demi kebaikan komuniti jugak..
Apa laa nak diharapkan lagi microsoft 2003 ni..





No comments: