Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 9, 2011

PUSH WALKER :)



Push walker Khaleef dah bagi kat orang..
Maka, Hasya tiada push walker..
Nak beli.. mami malas..
Sebab berdasarkan pengalaman lalu..
Guna sekejap je..
Lepas dah berjalan, gadget2 tersebut hanya berfungsi menyemakkan rumah..


Anak dara sorang ni..
Dah mula nak bertatih..
Hari tu aku bagi dia jalan atas treadmill..
Kemain suka lagi dia tau..

Budget cute sangat ler tu..
Main kenyit-kenyit mata pulak..


Kalau tak pakai suar gini..
Maknanya dia baru sudah memerut..
Namun belum tiba masa untuk mandi..

Zaman Khaleef dulu..
Aku beli diaper murahan untuk pakai kejap sebelum mandi..
Skang, nasib baik ada cloth diaper..
Sangat menjimatkan untuk pakai kejap2 sebelum mandi, selepas berak..



OK.. bye-bye mami..
Dia usung buai ni merata tau dalam rumah..



2 comments:

Mimy Hamid said...

pandai lak tu wat muka bajet kiut...

Ms AiReEn MoHd said...

pasni so die push bakul kain baju ko yg selambak tu hah....weh hasya ni cepat tul ekk...da nak jln...ayra br nak merangkak...terangkat montot..bebe 5 bulan leh bg nestum tak?ke elok bg nasi dr nestum?