Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, October 31, 2011

Mimijumi...


Penyelesaian untuk baby BF yang kena isap botoi..
Time mak pergi keje..

Aku teringin gak ni nak tukarkan Hasya ke botol ni..
Tapi dok pikir panjang lagi ni..
Selain dari harganya agak mahal..
Sebiji = Rm90.00..

Takut gak nanti Hasya takmo lak guna botol ni..
Baby yang BF ni agak sensitive sket dengan botol..
Bukan senang nak ajar depa membotol..

Aku lak, alhamdulillah..
Sebab ajar cepat Hasya membotol..
Dari hari pertama dia lahir.. dia dah membotol..
Pastu masa dalam pantang, aku perah susu masuk botol..
Sebelum tido kasi membotol dulu..
Jadi, bila tinggal dia ngn BS..
Mmg takde masalah..

Tunjuk gambar botol ni kat Kalep..

EEE Mami, sama cam Hasya isap!!

heheheh :)
.
.
.

5 comments:

Amiizaa2001 said...

zel cutelah botol tu....ada bb harus beli:):)

Mimy Hamid said...

kak zel kalau botol tommy tippee ok gak kan...

Wanita Mutalib said...

kakak. kakak kena tag ngn saya. ngee. sila jenguk blog saya ye kak hehe.

zatie_izzati said...

Pakai botol MAM pun okey gak

I want to lose weight said...

Hasya pakai avent