Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 20, 2011

Barbeque SK Lembah Beringin :)


Bukan gambar sebenar..
Tu google je..
Skang dah susah nak snap2 gambor..
Dan Hasya menempel je berdukung ngn mami dia..

Tapi malam tadi mmg bantai smpi sengkak perut hokay..
Tido malam tadi pun.. aku dok tunggu..
Bila nak cirit birit..
Kira redho laaa kalau kena keracunan makanan sbb makan banyak sangat..

Dimulai dengan seafood steamboat..
Memakan ketam, udang, sotong, bebola-bebola..
Selepas itu sambung dengan kerang bakar sepinggan godang...

Ok.. sudah penuh round 1..
Kasi rehat sekejap..
Masuk sick bay, nenen Hasya bagi dia lelap sekejap..

Round 2 dimulakan dengan MIJ membakar ikan & ketam..

Membelasah ikan kerapu, ikan pari, ayam bbq dll..
Kali tak makan banyak sgt..
Sebab seiyes..
Perut dah rasa nak meletup..
Kena lak dipadankan dengan ayor gas kaler hijau..
Lagi laa perut dah rasa membuak-buak..

Apa pun, puas makan hasil2 laut..
Pi beli direct tu kat Kuala Selangor..

Apa pun.. SK Lembah Beringin mmg BEST!!!




1 comment:

kakngah said...

huwaaaaa!! apsal aku tak dpt jemputan nih???
merajukla ngn guru besar!