Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, January 3, 2013

Abang Khaleef ok-ok jer...


Budak yang belakang Khaleef tu..
Tak bagi mak dia balik..

Yang budak depan tu pulak..
Tak abih2 suruh mami dia balik..

Sara report..

Lepas mami dengan ibu balik..
Dia pun datang kelas Khaleef nak tgk dia..
Tup2 dah pun hilang...
Rupanya.. ada kawan sekelas dia bawak ronda2 sekolah..
Kawan dia nama Haiqal.. baru je kenal..

Semalam g umah nenek..

Nenek pulak bagi laporan...

Semalam waktu rehat... nenek cari dia tak jumpa..
Tanya kawan2.. katanya dia dah pergi kantin..
Kat kantin, nenek cari laaa group budak2 darjah 1..
Tak jumpa jugak..

Last2.. nenek jumpa dia tengah makan & sembang2..
Dengan budak darjah 6..

Nenek pun masuk kantin kejap..
Nenek toleh je balik semula..

Hilang pulak!!!!

Nenek cari lagi...

Jumpa balik..

Dia tengah main SEP KEJAR..
Kali ni dengan bebudak Darjah 4 pulak..

Ini laaa antara2 sebab aku tak ready nak masukkan Kalep ke mana-mana sekolah di Tanjong Malim ni... 
Sekolah kat sini.. main 5-6 kelas je..
Sebab murid2 ramai.. 
Satu kelas... sumbat 30-40 orang..

Ada yang tanya... SAMPAI BILA AKU BOLEH CONTROL?!!

Untuk pengetahuan semua..
Khaleef ni umur dia tak merendah.. makin meningkat...
So, mungkin dia akan bersekolah di SKLB smpi nenek dia pencen je..
Lepas tu boleh la dia bersekolah kat sini..
Takkan dah umur  9-10 tahun pun nak terebir cam skang lagi..
Harap2 masa tu dia dah berubah ler..
.
.
.

3 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

doakan otak khaleef pun ligat menerima ilmu...

meera said...

Hansemnyer abg kalep... Untungler ada nenek dia kat skolah tu ya. Klau mcm anak2 kami mmg xtau apa yg blaku diskolah. Semoga khalif rajin2 belajar.

shazrina said...

best laa kalep leh bawak diri ..mesti cepat belajar kalep tu nanti ...