Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 6, 2013

Baru merasa....



Orang semua buh entry last week..
Aku masuk minggu ke-2... baru ada entry anak sekolah..
Sebabnya..

Baru laa pagi ni merasa..
Kul 6.15 pagi dah bangun masak air..
Sementara air nak masak tu..
Cercepat mandi dan siap..
Kul 6.30 pagi.. aku dah siap dengan baju nak pi pejabat..

Kul 6.35 pagi.. kejut Khaleef suruh mandi..
6.45 pagi dia dah siap berbaju sekolah..
Kejut Hasya.. pastu layan dia melalak kejap..

Kul 7.00 pagi semua dah masuk kereta..
Menuju ke highway..
Masuk highway Plus Utara Selatan ko.. nak anta anak aku pergi sekolah..

Masuk tol Tg Malim.. exit Tol Lembah Beringin..
Lebih kurang 20 minit..
Pastu dari tol nak ke sekolah.. ambik masa lagi 5-6 minit...
Elok smpi pagar..
Tak sempat sampai kelas..
Loceng dah berbunyi..

Pastu mami dia sibuk nak snap2 gambor pulak..
Khaleef dah benyek muka tgk kawan2 dia lari pi tapak perhimpunan... :)

Layan Nak.. mak ko ni azam baru dia 1 hari = 1 entry..
Kalau bukan bab anak2.. apa yg nak aku rapikkan kat sini..


Sikitkan murid SKLB nih..
Tapi, tahun ni pecah rekod..
Selalu Tahun 1 dalam belas2 orang je..
Tahun ni sampai 26 orang..

Apa pun... mengantuk wei!!!
Nasib baik laa aku hanya anta anak sekolah sekali je seminggu..
Hari2 lain dia duk sama nenek..
So, datang dengan nenek jelah..

No comments: