Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, January 17, 2013

Adik pulak tak sihat..


Depa berdua ni memang ala2 lari berganti-ganti..
Kalau abang sakit minggu ni..
Adik sambung pulak minggu depan..

Tapi kali ni mami sangat penat..
Sebab Hasya asyik meragam..
Sedangkan tak sakit pun meragam..
Inikan pulak sakit..

Tak pasti laa kenapa..
Tapi sejak balik kursus kat PD 4 hari 3 malam hari tu..
Dia terus jadi "peragam" punya budak..

Lepas tu abang pulak pindah umah nenek..
Lagi laa bertambah teruk..
Menangis sampai tak boleh nak pujuk lansung..
Pastu takde apa hal penting pun yang buat dia nak melalak tu..

Kadang2 hilang gak sabor aku ni..
Aku tengking pulak budak tak tau apa2 nih..
Lagi laa dia meraung!!

Eeeee.. stress tau..
Dah laa kat opis kerja tak abih2..
Balik rumah.. sambung keje rumah yang makin menimbun..
Hadap pulak budak yang meragam ni..

Pujuk hati sendiri dengan sepotong ayat..

"TAK LAMA LAGI DIA BESAR MASUK SEKOLAH.. ABIH DAH LAA MERAGAM TU"

Kot ye :))

Kot dia jadi follower Abang Atayap..
Masak laa mami.. :)
.
.
.

2 comments:

kakngah said...

si raissa skrg pun peragam. selalu menangis tanpa sebab. aku rasa cam nak bagi sebab jek...

Min Aina Ila Aina said...

tu merap la tu..memendam perasaan. Kot dia besar ada pewaris pulak hasya atau kalep jr.hehe