Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, February 3, 2014

Cuti CNY kami sekeluarga..

Sorry ler pada pembaca LWC..
Kalau kebelakangan ni..
Blog LWC ni asyik entry berbaur iklan jer..

Rezeki susah Kak Zel nak tolak :)

Ok.. jom masuk kepada cerita seperti tajuk di atas..
Agak kepelikkan juga..
Cuti panjang kali ni..
Kami sekeluarga hanya memerap di rumah..
Sambil merungut-rungut kebosanan..

Hari Jumaat dah ajak MIJ bawak bebudak ni pergi KL..
Tapi.. dia kata malas sbb Jumaat..
Nanti ada sembahyang Jumaat..

Dah pukul 3.00 petang..
Baru dia ngajak..
Eee.. koser la..
Kalau kul 3.00 petang baru nak gerak..
Kang pukul berapa pulak nak balik..


Hari Sabtu.. akhirnya dapat jugak menjejak kaki keluar rumah..
Pergi Sg Buloh.. Ada kenduri bertunang..

Pelik tak Hasya dapat pakai baju tu dengan muka pasrah?
Sebenarnya.. untuk elak pergaduhan mami dan anak mami..
Dari rumah.. dia pakai t-shirt biasa dulu..
Sampai Sg Buloh.. baru aku tukar..
Wpun pun dia menggelinyar tkmo tukar baju..
Tapi dia dah takde pilihan..
Sama ada pakai baju gegirl tersebut...
Atau tinggal dalam kereta..

Psiko... psiko... psiko... :))


Ni sepupu Hasya dan Khaleef..
Rumah dia laa kami pergi nih..
Dekat dengan umah Kak Mimi LHDN..
Tapi tak dapat nak meroger2 rumah dia..
Pasalnya cuaca sangat-sangat-sangat panas..


Khaleef panggil ni pengantin..
Aku cakap bukan..
Itu PETUNANG!!



Khaleef dengan aki dan wan dia...
Belakang sekerat muka tu Papa dia..


Ko sengajakan Kalep?!!


Ni sorang lagi!!

 
Hari Ahad mmg mengeram dari pagi smpi ke malam dalam rumah..
Mood dah takde wpun MIJ cakap jom pergi Cameron..

Begitu jelah cuti CNY yg berlalu begitu sahaja..
.
.
.

1 comment:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Kalau pegi jenjalan Cameron, confirm jalan jem...