Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 18, 2014

R.I.N.D.U

Baru lepas balik tengok Khaleef..
Dah rindu pulak..
Nyesal lak aku tak bawa balik sini..









Tadi petang aku terbaca pasal Engku Aleesya dapat kat pak dia..
Mesti ramai yang tertanya-tanya..
Apsal dapat kat ayah dia.. bukan kat mak dia..
Lagipun rasanya selama ni pun EA tu mmg ada pada Erra..|
Gangguan jiwa la malam ni..
Memikirkan masalah orang lain :))

Khaleef rasanya lepas ni kurang la duduk dengan nenek..
Lepas nenek dia pencen..
Sudah diputuskan yang dia akan tukar sekolah..
Tukar ke sekolah yang dekat dengan rumah nenek..

Masih juga tinggal dengan nenek..
Tapi mungkin 3 malam rumah nenek.. 4 malam rumah mami..
Sebab SK Kalumpang tu takde laa jauh mana..
Hari2 aku nak anta pun boleh :)

Tapi tu ler...
Bila dia tinggal ngn aku..
Masalahnya dia tak nak belajar..
Tak nak buka buku lansung..

So, pasrah jelah dia tinggal dengan nenek..
Lagipun nenek boleh pantau pelajaran cucu dia 100%..
Maklum la dah pencen..
.
.
.

No comments: