Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, December 18, 2008

AkiBat KhuSyuK TeNet

Budak Khaleef nikan.. kalau bukan anak aku, dah lama aku anta balik kat mak pak betul dia.. Tapi this noti boy ini adalah ANAK KANDUNG AKU.. huwaaaaaaaa

Keyboard ni beli kat Tesco beberapa mgu sudah, wpun cap ayam.. tp bley laa nak menghibur-hibur hati. Bukan setakat kena bedak, abih pecah. Camne dia pecahkan, aku pun tak tau. Tau-tau dah ternganga pecah camtu.

Dalam beg tangan aku pun penuh dengan bedak.. Grrrrrr... eee geramnya !!!!! tu baju dalam bakul tu, baju baru wan ngn aki dia beli kat Tesco Ipoh. Botol susu dia abih sumer kena bedak termasuk laaaa sofa buruk aku tu


Tak padan dengan berkukin... nakalny, Ya Rabbi !!!! AKu pi siasat lagi, rupanya abih sumer kete mainan kena bedak termasuk kuda remp-it dia.


Haruskah aku lempang ?!!!! uwaaaaaa nasib baik hari ni dia demam. Kalau tak mmg hazab dah aku rotan budak kecik ni !!!!!!!!!!!!! Dah laa perut aku lapor sbb tak makan malam.
.
.

1 comment:

Anonymous said...

khaleff...
sian kat mak ko...
tp takpe,kalu dia penat kejo khaleff sebab membuas...
dia akan kurus..
(baguz gak kan?)