Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, December 19, 2008

Me & Khaleef - Mydin Subang

Asalnya nyaris dah Khaleef tak dapat ikut.. tapi nasib baik mummy berkeras jugak nak bawa wlupun dia baru je tido. Sbb masa Isnin lepas tak dapat bawak dia. So on Friday ni apa jadi pun nak bawak jugak anak bujang aku ni jalan-jalan.

Dalam kete dia blur je sbb masih mengantuk. Aku angkat dia dari dalam buai letak dalam kete. Tapi bila dah sampai nmpk menan sana sini..segar bugar balik.

Dapat naik Thomas

Merempit seeeeehhhhhh.....

Selalu kalau kuar mana-mana.. Khaleef tak dibenarkan bawak turun "KUKIN" dari kereta.. so, sbg jalan alternatif terpaksa laa dia hisap jari. Pastu melenjun laa satu baju dengan air liur dia.


Tunjuk kat mami hidung dia berlengas selsema


hensom sangat ler tu konon-konon.
Kat Medan Seleranya, aku makan Hot Plate Yee Mee.. tapi lupa snap gambor pasal masa tu tengah batuk tahap dewa punya teruk. Tapi dalam teruk-teruk tu pun, licin gak.
.
.
.

No comments: