Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 15, 2008

MeMunCak SeLerA MaKan

TERJEBAK lagi makan malam... alang-alang mak aku tiba2 nak belanja makan tak ujan tak ribut, berdesup laa pergi Restoran Kak Su kat Batang Kali. Terus order Nasi Goreng USA kegemaran aku.. Wpun tukang masaknya dah bertukar, tapi decorationnya masih sama.Yang paling syiok, rasa nasi tu wpun kaler putih.. tapi LAZAT.

Meriahkan nasi gorengnya.. siap ada hot dog lagi. Aku siap order ABC wpun batuk kong kong. Tp lupa nak snap gambor.

Ni la nama dia bila nafsu setan menguasai diri. Dah laa makan baekkkk punya makan Nasi Goreng USA, atas hasutan awin (adik aku) order lagi tu Sate 25 cucuk. Konon2 nak makan sebelum tido... Pastu nak menambah perisa VANILLA COKE yang dah hampir 2 bulan aku tak sentuh, malam tadi 1/2 botol besar tu beb aku haruk ngn ais.
.
.
.


No comments: