Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 14, 2008

KenDurI KaHwiN LaGi dAn LaGi

Makan kenduri lagi.... kali ni makan lauk org Felda pulak. Spt di bawah ini.. ada ayam masak merah, kerabu, gulai nangka dengan kari daging. Hehehe, tapi aku makan secara berhemat tau... ratah lauk je banyak.. nasi cuit sket2 je.. selebihnya masuk mulut anak aku. Tapi dia tak suka sangat sbb ayam masak merahnya pedas.


Meriah.. dah lama tak makan kenduri pakai pinggan kaca. Ni bukan catering tau.. orang felda masak sndr. Kerabu sedap tul !!

Aksi gedik anak aku... hari ni pakai baju baru, bukan aku beli tau.


Tiba2, lepas ada sorang pakcik ni wat silat pengantin.. muncul sorang budak kenit ni wat silat pulut pulak...aku yg tengah makan ala2 berhemah gitu terperanjat tiba2 anak aku turun kerusi smpi jatuh kerusi terus p melompat depan pengantin... huwaaaa anak aku ni mmg attention seeker betui ler.

Ni ler pengantin.. aku tak kenal pun sapa. Anak kawan mak aku. Selamat Pengantin Baru.
.
.
.

No comments: