Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 16, 2009

Bosan Tak Ngan Mami ?

i lap u laa cayang !!!

Sebelum inche abang ni cakap.. baik aku tanya. Bukan apa, tadi ada la sesi Cik Sri Siantan ngn member2 x-makyung forum cari. Timbul laa citer bosan tak bosan ni..


Balik keje, sambil hadap mee goreng basah + ayam goreng + teh o ais limau... kepala aku ni asyik berfikir je.. Laki aku ni bosan tak ngn aku yang ada banyak kelemahan diri ni. Yelah, klu ikutkan gaya laki aku ni.. anytime je dia buleh cari lain.

Apa pun aku abihkan makan dulu, pastu baru call dia. Mula2 wat-wat laa tanya pasal fotostat IC yang dia suh aku pos tadi. Pas tu citer psl kehidupan hari ni serba dikit, pastu baru masuk soalan maut tersebut.

M - Mummy
P - Papa

Sejak ada Khaleef, kami jarang guna ganti nama Bie & Ayang sbb si Khaleef ni suka meniru. Aku panggil abang.. dia pun berabang gak ngn papa dia. Kalau panggil Bie.. dia pun A B C jugak laa ngn papa nyer.

OK, back to the main topic

M - Papa, rasa bosan tak ?
P - Bosan apa ?
M- Yelah, rasa bosan tak ngn Mami ?
P - Bosan ? Tkde (yeeeee.... tepukan kawan2... laki aku jawab tanpa berfikir. Tanpa ada uhhh ahh.. pause pun takde... ai likeeeee)
M- Kot laa papa bosan ngn mami ni.. dah laa pemalas.. tak pandai masak.. kasar.. kuat mencarut...
P - Takde laa... nak bosan camne, jumpa pun jarang-jarang.

Gembira.. gembira.... Pastu baru laki aku tanya apsal tanya soalan camtu. Aku pun malas laa nak citer panjang sbb dia ni ikutkan tak suka aku dok menge"chat" pasal perihal rumah tangga ngn kawan2 kat YM. Dia pernah tegur sekali dulu "Berdosa citer pasal suami & rumah tangga kat orang lain" Heheheh.. lindungan kaabah betul laaa Bie ni...

Papa nnt hujung mgu ni mesti baca entry ni kan.. Mami ucapkan terima kasih laaa sangat2 kat papa sebab dah hampir 4 tahun kahwin ni, kita masih cam dulu lagi. Bukan dulu sama cam time bercinta taw.. time tu 10 markah... jalan nak pegang tangan je... pastu mesti nak kemana sama2.

Ni, dulu semenjak kita kahwin... iaitu seperti, pergi shopping ala2 cam shopping complex nak tutup.. nak pantas je... dulu, kalau boleh datang seblm jaga bukak pintu & balik bila jaga dah halau keluar... tak romantik pun takpe laaa... janji CINTAMU MEKAR DI HATI (our theme song)

Kau umpama bunga yang mekar di hatiku
Ku harap kau mekarlah selama-lamanya
Kau umpama bintang menyinari hidupku
Ku harap kau terus bersinar

Oooo.. mgkn sebab lagu ni laaa badan i terus mekar dan mekar dan mekar... huhuhuhu.
.
.
.

No comments: