Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 11, 2009

Saat Nak Merambus....

Ceriakan kami saat2 nak balik.. dah laa sampai ke tempat kursus paling lambat sekali. Org start kul 2 ptg, kitaorg 2 yg ala2 samseng Hulu Selangor ni sampai kul 4.00 ptg. Time balik... kemain lagi, kul 1.30 tgh dah start kete. Tak pedulik dah rakan-rakan sumer dok comolot2..

Tak merasa pun nak berenang... lagipun MR peknen kan.. mana leh layan pool yang penuh noda dan kuman2 pelbagai jenis orang.

Ni lebih kurang cam foyer kat lobi hotel tu..


Bestkan kalau datang ngn famili.. nnt laa, nak bawak Khaleef dtg sini satu hari nanti.


Pemandangan dari Shore Restaurant... tapi sekali haram aku ngn MR tak pernah makan kat luar. Baik layan econ pada berpeluh2 makan kat luar. Lagipun ni port2 untuk perokok2 tegar.
.
.
.

1 comment:

Maharani said...

heh! tom tau. ni kat paradise hotel.

hehehe.. salam perkenalan.