Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 19, 2009

KeKanDa Ku Akan Pulang.....

Hehehe.. selepas letak entry jiwang tadi tu.. p laa stesen keretapi nak beli tiket. Ada 3 tempat duduk je lagi.. itu pun duduk sebelah org lain. Rindu punya pasal.. tanpa berfikir panjang aku terus beli tiket 1.. dengan harapan nak riba si Khaleef.

Balik umah, baru dok imagine.. kalau laa orang yang sebelah tingkap tu adalah seorang lelaki berbadan besar.. berbulu banyak.. perut pun ala2 perut aku jugak.. pastu dok sengih gatal bila tengok aku kena duduk sebelah dia..

Pastu dah laa aku nak kena riba pulak si budak Ahmad. Itu pun kalau laa dia nak beriba. Tentu sumer orang dalam coach tu mengalami nitemare malam ni dengan kehadiran budak Ahmad secoach dengan depa.

Tiba2 sebab banyak sangat berfikir, kepala aku jadi pening !!!!

Lalu aku pun telefon inche abang dan ala2 mengada2 cakap nak p sana drive

Lalu inche abang dengan rasa penuh tawaduk' telah berkata

"ABANG BALIK MALAM INI.. ESOK KITA BALIK MAMBANG SAMA-SAMA"

Yabedabeduuuuuuuuuuuuuu !!!!!
.
.
.

No comments: