Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 17, 2009

SaPer PunYa KeJe ?!!!!!

Tiba-tiba... Level 2.. Uwaaaaaaaa sape punya keje ni ? Aku dah main berminggu-minggu & dah jejak level 47... lagi 3 level nak GAME OVER !!!!

Suspek :

1- Muhammad Khaleef - Dia ni mungkin tidak.. sbb game ni install kat PC bukan laptop. Agak kurang relevan kalau nak tuduh dia pasal budak ahmad ni tak pandai nak on PC tapi sangat pandai on laptop.

2- Zalia Hezzuin - Ni adik aku yang selalu datang untuk bertenet dengan aman dan FOC. Alibi dia.. adik aku ni peduli pasal hal2 Korea dia je.. sanggup tgk youtube korean drama ala2 satu episod tu 5 youtube nak kena load. Kalau game ni berbahasa Korea, mmg aku tuduh dia.

3- Hajah Norlia - Ni lansung aku tak suspek wpun mak aku ni kerap datang umah. Sebab nyer, beliau hanya pandai ON dan SHUT DOWN PC sahaja. Kalau ada surat urgent and kerani dia sumer sibuk, sanggup angkut mesin taip lama yang seberat 5kg.. dok ketuk ketak ketuk ketak tanpa berani menggunakan komputer.

4- Izman Haidil - Ni suspek paling utama... sbb weekend lepas aku dok kuar ngn mak aku ke sana ke mari & dia tinggal umah sorang2. Masa aku balik pun dia tengah dok ngadap PC ni.. lepas tu time bukak pintu, tersengih-sengih...


SO !!! SAPA YANG MENGAKU DULU... AKU BAGI BAGI SPECIAL GIFT.... SPEEEEAAAACIAAALLLLLLL SANGAT-SANGAT !!!!!!
.
.
.

No comments: